CONDIȚII DE RETUR
LEGO FAN SHOP va respecta prevederile Ordonanței de urgență nr 34/4.06.2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță, ceea ce conferă clientului, în calitatea de consumator (numai în condițiile actului normativ menționat) dreptul ca în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea tuturor produselor cumpărate, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv, să returneze produsele cumpărate.
Termenul de răspuns la cererile de retur este de 30 de zile de la denunțarea unilaterală formulată în scris.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, la tarifele practicate de agentul livrator în perioada efectuării expediției, urmând să primească în termen de 30 de zile de la denunțarea unilaterală formulată pe website, contravaloarea comenzii. Rambursarea poate fi amânată până la momentul primirii produselor returnate sau până la recepționarea unei dovezi conform căreia produsele au fost expediate. LEGO FAN SHOP are dreptul ca atunci când consideră că acțiunile clientului au fost cu rea-voință să solicite acestuia daune-interese/să rețină anumite sume din valoarea totală motivat de diminuarea de valoare a produsului, în condițiile legislației în vigoare. De asemenea, LEGO FAN SHOP își rezervă dreptul de a refuza ulterior onorarea altor comenzi ale clientului care a acționat cu rea-credință exercitându-și dreptul de retragere din contract.
În cazul în care returnarea produselor este cauzată de existența unor probleme legate de produs, precum deteriorări sau neconcordanță cu comanda plasată, costurile de retur vor fi suportate exclusiv de LEGO FAN SHOP, în condițiile stipulate în prezentul document.
În orice situație de returnare a produselor (chiar și când returnarea îi este imputabilă LEGO FAN SHOP – colete deteriorate, produse greșit facturate / greșit livrate, produse cu defecte de fabricație), acestea trebuie să fie în aceeași stare, în ambalajul original, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care l-au însoțit (factura, certificate de garanție etc.). Produsele returnate trebuie sa fie în aceeași condiție ca la primire: fără deteriorări, fără defecte (cu excepția viciilor ascunse și exceptând defectele deja semnalate de client în corespondența cu LEGO FAN SHOP).
În orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare în care au fost trimise Clientului, în ambalajul original, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care l-au însoțit (factura, certificat de garanție etc.). Produsele returnate trebuie sa fie în aceeași condiție ca la primire: fără defecte (cu excepția viciilor ascunse și exceptând defectele deja semnalate de Client în corespondența cu LEGO FAN SHOP). Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.
În cazul retururilor de comenzi achitate cu vouchere, menționăm că rambursarea se va efectua prin emiterea unui nou cod de voucher. Politică noastră nu presupune returnarea sumei altfel decât prin voucher valabil online.
Seturile LEGO desfăcute nu pot fi returnate.
PROCEDURA DE RETUR
Cererea de retur se va face de către client, folosind formularul de mai jos. În urma confirmării de către LEGO FAN SHOP a cererii de retur, clientul va trimite prin curier rapid sau poșta română produsele la adresa Elocinței 48, București. Coletul este adresat către SC STILUL IULIEI SRL, 0771 372 199. Retururile, (indiferent de metoda de transport aleasă), nu se vor expedia niciodată de către client către LEGO FAN SHOP cu plata ramburs. În acest caz, LEGO FAN SHOP își rezervă drepturile de a nu primi produsele.